Prosím všechny zájemce o uveřejnění reklamy na těchto stránkách, aby neztráceli zbytečně čas a obrátili se někam jinam.
Reklama je, mírně řečeno, tou nejméně spolehlivou cestou, jak se nechat o čemkoli informovat. Jejím cílem totiž není tvořit informovaného spotřebitele, ale platícího spotřebitele. Psychologické donucovací prostředky, které k tomu reklama volí, jsou na hony vzdáleny životu a jeho každodenní realitě.
Řečeno nikoli mírně, ale pravdivě, reklama má za cíl ohlupování spotřebitele, vnucuje nám berličky umělého štěstí a nabízí totální řešení, která neexistují, ani existovat nemohou.
Reklama je nesmírným a nesmyslným plýtváním prostředky - v celosvětovém měřítku se vyhodí stovky miliard dolarů ročně jen na reklamu. Co takhle, například, o tyto nesmyslné výdaje snížit ceny prodávaného zboží?
Zvláštní kategorií je internetová reklama - situace, kdy hledáš zajímavou informaci, sleduješ už desátý link v pořadí, brouzdáš se blikajícími a poskakujícími nesmysly, které nevhodně unavují zrak a nemístně uráží zdravý rozum, až konečně nalézáš hledané, spolehlivě zastrčené až v někde ve spodní části stránky - jsou čím dál častější. Bez skrupulí plýtvají pachatelé těchto absurdit Tvojím časem a energií, nemluvě o přenášených datech, která obsahují z devadesáti procent něco, co Tě vůbec nezajímá.
Každému, kdo snad o těchto faktech pochybuje, nebo každému, kdo se o tuto nevábnou tématiku blíže zajímá, doporučuji k přečtení svým způsobem excelentní knihu "Reklama je navoněná zdechlina" od Olivera Toscaniho.